Harvest is gespecialiseerd in klantinteractie. Wij bieden 24/7 meertalige diensten om klantcontact naar een hoger niveau brengen. Van het uitbesteden van enkelvoudige taken tot het uitbesteden van een compleet bedrijfsproces kunt u bij ons terecht.

Dienst_Blok_1.0

Service

Zet onze ervaren communicatoren aan het werk om uw klantcontacten te onderhouden. 24/24 in 18 talen.

  • Inbound en outbound telefoonverkeer
  • Email handling
  • Overflow
  • Disaster recovery
  • Written care
  • Webhelp

communication center Harvest

Sales

Mag uw klantenportefeuille aangedikt worden? Kunt u een duwtje in de rug gebruiken? Wij werven uw nieuwe klanten!

  • Telefonische prospectie B2B en B2C
  • SMS-Campagnes
  • Chatondersteuning
  • Live (video) chat
  • Leadgeneratie
  • Multimediale campagnes

Dienst_Blok_1.3

Retentie

Werken aan klantenbinding en klantbehoud loont. Wij zorgen ervoor dat uw klanten behouden blijven.

  • Datakwalificatie: wij screenen en kwalificeren uw klantendatabase
  • Inbound retentie
  • Outbound retentie B2B en B2C

nieuwsbericht start harvest

Backoffice

Wij kunnen uw administratieve processen efficiënt voor u overnemen. Doe een beroep op ons voor:

  • Datamining en organisatie; wij zoeken de verbanden in  gegevensverzamelingen
  • Documentbeheer, handling & fulfilment
  • Optimalisatie van databases op basis van data-analyse

Harvest-People_3.0

“Bij Harvest coachen we intensief: op basis van de klantengesprekken sturen we bij waar nodig. Dit kan de klant alleen maar ten goede komen, vinden wij.”

Ben - Coach & Communicator

..