Diensten

Harvest is een contactcenter 3.0. Bij ons ligt de aandacht op de persoon. Daarbij omarmen wij technologie.

Harvest is gespecialiseerd in klantinteractie. Wij bieden 24/7 meertalige diensten om klantcontact naar een hoger niveau brengen. Van het uitbesteden van enkelvoudige taken tot het uitbesteden van een compleet bedrijfsproces kunt u bij ons terecht.

...

Webcare

Webcare

  • 24/7 social media monitoring
  • Reactieve en proactieve sociale service
  • Multichannel: Whatsapp, Facebook, Messenger, Twitter, Youtube, Instagram,...
  • Online sentiment analyse
  • Reputatiemanagement
  • Online leadgeneratie

Service

Zet onze ervaren communicatoren aan het werk om uw klantcontacten te onderhouden.

  • Inbound en outbound telefoonverkeer
  • Email handling
  • Overflow
  • Disaster recovery
  • Written care
  • Webhelp

Backoffice

Wij kunnen uw administratieve processen efficiënt voor u overnemen. Doe een beroep op ons voor:

  • Datamining en organisatie; wij zoeken de verbanden in gegevensverzamelingen
  • Documentbeheer, handling & fulfilment
  • Optimalisatie van databases op basis van data-analyse

Retentie

Werken aan klantenbinding en klantbehoud loont. Wij zorgen ervoor dat uw klanten behouden blijven.

  • Datakwalificatie: wij screenen en kwalificeren uw klantendatabase
  • Inbound retentie
  • Outbound retentie B2B en B2C
  • nieuwsbericht start harvest

Sales

Mag uw klantenportefeuille aangedikt worden? Kunt u een duwtje in de rug gebruiken? Wij werven uw nieuwe klanten!

  • Telefonische prospectie B2B en B2C
  • SMS-Campagnes
  • Chatondersteuning
  • Live (video) chat
  • Leadgeneratie
  • Multimediale campagnes
...

“Bij Harvest coachen we intensief op basis van gevoerde klantgesprekken. We bezorgen onze agenten hierover uitgebreide feedback tijdens wekelijkse coachingsessies. We brengen hun prestaties uitgebreid in kaart en stellen samen met hen een persoonlijk traject op om te blijven streven naar de beste kwaliteit!”

Stef, Coach & Quality Officer