Harvest Group neemt Unamic/HCN BVBA over

Harvest neemt Unamic overEen nieuwe toekomst voor de 200 werknemers van Unamic/HCN BVBA

Harvest Group, een Antwerps contactcenter en de Belgische Customer Care afdeling van Unamic/HCN BVBA hebben een overname-akkoord bereikt waarbij Harvest Group Unamic/HCN België overneemt. De overeenkomst garandeert werkzekerheid aan de werknemers van de customer care afdeling van Unamic/HCN BVBA in Leuven, Mechelen en Vilvoorde.

De overname gaat vandaag in. Vanaf heden zullen alle betrokken medewerkers hun werkzaamheden uitvoeren voor Harvest Group.

Dit past volledig in de strategie van Harvest die erin bestaat om een nieuw Contact Center model uit te rollen. Het aansturingsmodel is hierbij volledig anders georganiseerd dan in de klassieke Contact Centers. Harvest realiseert dit doel door overnames, participaties en partnerships in West- en Oost- Europa alsook in Marokko. “De overname van een groep goed getrainde medewerkers past dan ook perfect in deze strategie”, aldus Eric Ignoul, CEO van Harvest.

Over Harvest Group

Harvest Group werd exact één jaar geleden door Eric Ignoul in Antwerpen opgericht als Communication Center. Harvest stelt inmiddels zelf 140 mensen te werk. Met het nieuwe besturingssysteem en de aanpak in the cloud differentieert Harvest zich en kan alles worden ingezet op kwaliteit en flexibiliteit. Het bedrijf besteedt veel aandacht aan het niveau en de opleiding van haar medewerkers.

Bekijk het nieuwsitem over deze overname van Rob tv